Türkiye enerji filosunda gücüne güç katmaya devam ediyor. Sondaj kabiliyetlerini güçlendirmek amacıyla enerji filosuna katılan "Çağrı Bey" ve "Yıldırım" isimlerini Cumhurbaşkanı Erdoğan duyurdu. Yıldırım, Sakarya Gaz Sahası’nda üretimi artıracak, Çağrı Bey ise Somali’de yeni keşiflere yelken açacak.
Yayınlanmasını istediğiniz haber, röportaj ve konu başlıklarıyla ilgili olarak bizimle gisbirtv@prosentez.com adresinden temasa geçebilirsiniz. #gisbir #Turkishshipbuilding #tersane yt:cc=on
İlgili Konular
Mavi̇ Ekonomi̇de Yeni̇ Çağ: Yapay Zekanin Kalbi̇ Okyanusun Derinliklerine İndi
Geleceğin Denizcilik Vizyonu Burada!
GİSBİR’den DENTUR Filosuna Elektrikli Gemi Projesi İçin Büyük Destek!
GİSBİR'de 56. Genel Kurul Coşkusu Yaşandı!
Benzinli Römorkörler TARİH OLUYOR! Türk Yapımı Elektrikli Canavar İş Başında!
TÜRK LOYDU-İTÜ SEMPOZYUMU: DENİZCİLİKTE YENİ UFUKLAR
Türkiye'nin 6. Sondaj Gemisi Mersin Limanı'nda
Durdurulamaz Yükseliş! Gemi ve Yat Sektörü İhracatta Kendi Rekorunu Kırdı!
Türk ve Yunan Denizciliğinde Yeni Dönem! Atina’daki Resepsiyonda Neler Yaşandı?
Aydınlı Koyu’ndan Sürdürülebilir Geleceğe Mavi Bir Adım
Gemi İnşanın Lokomotifi Vites Yükseltti
Sıfır Karbon Yol Haritası Masaya Yatırıldı
